2017-11-30
Психолого-педагогічний семінар для класних керівників у Григорівській ЗОШПсихолого-педагогічний семінар для класних керівників у Григорівській ЗОШ
30 листопада 2017 року на базі Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся психолого-педагогічний семінар для класних керівників «Дисципліна на уроці: проблеми та методи їх вирішення». Семінар пройшов у жвавому обговоренні питань стосовно методів і прийомів виховання підростаючого покоління.
Практичний психолог Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ст. Дмитро Сидоренко детально проаналізував причини недисциплінованої поведінки учнів на уроці, охарактеризував психологічні прийоми для встановлення контакту «учитель - учень» в процесі уроку.
Методист районного методичного кабінету Бахмацької райдержадміністрації Світлана Яковенко наголосила на основних методах педагогічного впливу, які допомагають у вирішенні конфліктних ситуацій. Фахівець підкреслила, що дуже важливо з конфліктної ситуації вийти з гідністю. Щоб виграти психологічне протистояння в сутичці двох полярних систем норм і цінностей, учителю доцільно завжди пам’ятати, що педагог не повинен порушувати моральних норм поведінки в будь якій ситуації.
Наталія Дубініна, психолог Бахмацької ЗОШ І-ІІІ ст. №4, цікаво й змістовно розкрила стратегію професійного та особистісного самовдосконалення учителя, підкреслила, що потрібно свідомо визначати й обирати шляхи реалізації перспектив свого розвитку: особистого, життєвого, професійного.
Практичний психолог Бахмацької гімназії Олена Гриценко, підводячи підсумки семінару, указала педагогам на важливість збереження психологічного й фізичного здоров’я педагога, збереження тих моральних і людських цінностей, які дають право учителю гордо носити це звання. Також фахівцями-психологами були надані індивідуальні консультації учням школи з актуальних проблем особистісного розвитку
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |